جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین تورهای گرجستان

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ تیر ۱۳۹۶

با افزایش رونق گردشگری در ایران و درک ضرورت سفر به منظور نشاط و کسب تجربه‌های جدید، تورهای زیادی از ایران پایه‌گذاری شدند که تا پیش از آن، گردشگران و خانواده‌های ایرانی امکان سفر با آن‌ها را نداشتند. یکی از جذاب‌ترین و شاید جدیدترین این تورها، تورهای گرجستان است. تور گرجستان را شاید نشود به طور کامل در دسته‌بندی فوق قرارش داد؛ به این علت که این تورها و به خصوص تور تفلیس، در میان گردشگران جهانی هم ناشناخته بودند و تنها عده کمی از گردشگران حرفه‌ای‌تر مؤفق به سفر به این کشور شده بودند.

دلیل این اتفاق در واقع کم‌کاری خود گرجستانی‌ها در مورد ظرفیت‌های گردشگری‌شان بود و شهر تفلیس و کشور گرجستان با آن تاریخ تابناک و تمدن اصیل، نتوانسته بودند آنطور که باید و شاید از این ظرفیت‌‌ها استفاده کنند. با این حال در چند سال اخیر و پس از گفتمان‌های اقتصادی فراوانی که در مورد صنعت توریسم در جهان شکل گرفت، گرجستان هم به مانند بسیاری از کشورها راه را برای سرمایه‌گذاری و ساخت هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی باز کرد تا تور گرجستان در حال حاضر به یکی از پرمخاطب‌ها تبدیل شود.

نکته مهمی که در مورد سفر به گرجستان وجود دارد، آب و هوای این کشور است؛ هوای گرجستان از اواسط پاییز بسیار سرد می‌شود و مثلاً تور تفلیس از همین زمان تا پایان زمستان، تنها مناسب گردشگرانی‌ست که به سفرهای سرد و برفی علاقه دارند! اما از اوایل بهار آب و هوای این کشور رو به گرمی می‌رود و به اندازه‌ای مطبوع می‌شود که به نظر بسیاری از گردشگران، یکی از بهترین‌ مناطق آسیا از نظر آب و هوا همین شهر تفلیس است.

تصاویری بسیار بدیع در این شهر قابل‌رؤیت است که شاید سهم عمده‌ای از این تصاویر بر دوش معماری بی‌نهایت جذاب شهر تفلیس باشد. بافت کلاسیک این شهر از ویژگی‌های جالبی برخوردار است که مهم‌ترینش ساخت و ساز ویلاها و آپارتمان‌هایی رنگارنگ روی دامنه کوه‌ها و در مناطق مرتفع است؛ به طوری‌که این ساختمان‌ها از اکثر مناطق شهر تفلیس قابل مشاهده هستند. در چند سال اخیر هم ساختمان‌هایی مدرن در این شهر ساخته شدند که سبب شدند تفلیس به کمالی بارز در معماری‌اش برسد. البته به گفته بسیاری از گردشگران، بافت سنتی شهر تفلیس ابهتی دارد که ساختمان‌های مدرن آن به هیچ وجه نمی‌توانند جذابیت آن‌ را به دست بیاورند.

سالیان سفر با سال‌ها تجربه در تورهای خارجی، یکی از آژانس‌های فعال در زمینه تورهای گرجستان است و بهتر است که گردشگران برای اطلاع از قیمت هتل‌های گرجستان و همین‌طور قیمت تورهای تفلیس، با کارشناسان سالیان در ارتباط باشند. نکته‌ای که در مورد این تورها وجود دارد، ارزان بودن آن‌هاست و معمولاً تورهای تفلیس تورهای راحت و بی‌دردسری هستند.

 

گرجستان بهترین تورهای گرجستان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *