جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بندر کاسپین در سال جاری راه اندازی خواهد شد

تاریخ بروزرسانی :
۳۰ فروردین ۱۳۹۷

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در دریای خزر باید به گردشگری دریایی توجه بیشتری شود.

به گزارش ایسنا، رضا مسرور در حاشیه دیدار با معاون وزیر دفاع و رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در منطقه آزاد انزلی، اظهار کرد: در گذشته تفاهماتی در ارتباط با چند موضوع با وزارت دفاع داشتیم که یک بخش مهم آن گردشگری دریایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه این سازمان صنایع دریایی سازنده شناور های دریایی هست، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در دریای خزر باید به گردشگری دریایی توجه بیشتری شود و از امسال با راه اندازی مارینا شروع خواهد شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: صحبت‌های اولیه در خصوص ساخت شناور های دریایی در بخش تاکسی‌های دریایی صورت گرفته و قرار شد تا قیمت مدل های مختلف را در اختیار ما قرار دهند تا ما نیز در اختیار سرمایه گذاران علاقه مند قرار دهیم.

مسرور با بیان اینکه بندر کاسپین در سال جاری راه اندازی خواهد شد، خاطر نشان کرد: در ارتباط با بحث یدک کش، توافقات اولیه صورت گرفته است و سرمایه گذاران می توانند با رعایت ضوابط و مقررات در مناقصه شرکت کنند.

caspian بندر کاسپین در سال جاری راه اندازی خواهد شد

وی با اشاره به اینکه با خرید شناور های ایرانی از تولیدات داخلی حمایت خواهیم کرد، تصریح کرد: از سال گذشته موضوع حمایت از کالای ایرانی را مورد توجه قرار دادیم و در این راستا اقداماتی نیز صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ادامه داد: جدا از بحث گردشگری دریایی و خرید شناور های داخلی، در فاز تجارت ما ده واحد تجاری وارد کننده پوشاک به تولید کننده تبدیل شدند که این در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

مسرور با اشاره به اینکه مردم نیز باید به تولیدات داخلی توجه ویژه ای داشته باشند، تاکید کرد: تولید کننده ها نیز باید به کیفیت کالا توجه ویژه داشته باشند و ما هم به عنوان سازمان های دولتی باید برای آن بستر سازی کنیم.

وی در پایان گفت: ما اعلام کرده‌ایم سازمان منطقه آزاد انزلی در این محدوده غرفه‌هایی در فاز تجارت دارد که آمادگی داریم در اختیار برندهای داخلی قرار دهیم تا کالاهای باکیفیت ایرانی را بفروشند.

منبع: ایسنا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *