رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ اسفند ۱۳۹۶

بزرگ‌ترین دهکده گردشگری دریایی کشور آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است

لینک این مطلب کپی شد!

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد از آمادگی کامل دهکده گردشگری دریایی پازارگاد به عنوان بزرگ‌ترین دهکده گردشگری دریایی کشور برای میزبانی از مردم ایران به‌خصوص کارکنان تمامی شرکت‌های نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و خانواده محترم‌شان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد صفائیان درباره آماده‌سازی دهکده گردشگری دریایی پازارگاد گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران شرکت پازارگاد در زمستان توانستیم از ۲۴ ساعت شبانه‌روز و جزر دریا استفاده کنیم تا بتوانیم کارهای مربوط به خدمات دریایی را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد درباره امکانات و خدمات جدیدی که در دهکده ارائه می‌شود، افزود: کارهای بسیار زیادی به منظور تنوع‌بخشی به خدمات و امکانات دهکده گردشگری دریایی پازارگاد برای مهمانان نسبت به سال گذشته انجام شده است و کسانی که پارسال از امکانات این مجموعه استفاده کرده‌اند به طور حتم با دیدن این امکانات شگفت‌‌زده خواهند شد.

صفائیان به ویلاهای شناور که برای نخستین بار در کشور و در دهکده پازارگاد به بهره‌برداری رسیدند اشاره و تصریح کرد: در سال جدید سه ویلای شمع و عرشه ساخته‌ایم که خانواده‌ها در محیطی امن و آرام از آن استفاده خواهند کرد.

وی در خصوص آمادگی کامل پلاژ بانوان گفت: مهمانان حتی در ایام بهمن و اسفند هم می‌توانند از آن استفاده کنند. برای این پلاژ دیواره‌ای از لوله‌های GRP درست کرده‌ایم که کیفیت بالایی دارد و در تمام فصول سال و حتی در هوای توفانی فعال خواهد بود.

 بزرگ‌ترین دهکده گردشگری دریایی کشور آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است

دهکده گردشگری دریائی پازارگاد آماده میزبانی خانواده بزرگ صنعت نفت ایران

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد افزود: یکی دیگر از تفریحاتی که برای دهکده در نظر گرفته‌ایم، «زیپ لاین» است که زیرساخت‌های لازم آن انجام شده است و افراد می‌توانند در کابین‌هایی که در ارتفاع ۲۵ متری و روی خشکی و آب حرکت می‌کند از آن بهره ببرند. همچنین مهمانان برای نخستین بار پرش از ارتفاع ۳۰ متری بدون طناب روی تشک‌های ۱۰ در ۱۰ را در دهکده تجربه خواهند کرد.

صفائیان با اشاره به این که گشت دریایی با کشتی‌های مسافربری که بیش از ۱۵۰ نفر ظرفیت دارند به همراه موسیقی زنده و صرف غذا یکی دیگر از امکانات امسال است، اظهار کرد: افراد می‌توانند علاوه بر گشت دریایی و بازدید از منطقه نایبند و جنگل‌های حرا، شرکت‌های پتروشیمی و فازهای گازی را در طول شبانه‌روز از دریا مشاهده کنند و به همین منظور اسکله‌ای را با استفاده از لوله‌های GRP در ساحل دهکده ایجاد کرده‌ایم تا کشتی به‌راحتی و با امنیت کامل در کنار آن پهلو بگیرد.

به گفته وی، سیرک، فلای برد، غرفه‌های بازار و فروش کالا، افزایش تعداد غرفه‌های عکاسی و با تنوع بیشتر به همراه لباس‌های محلی و سنتی، افزایش تعداد چایخانه‌ها در قسمت‌های مختلف دهکده، بازسازی و تعمیر قدیمی‌ترین لنج عسلویه به‌منظور استفاده مردم و صرف چای در ۲ طبقه، افزایش تعداد و محل سرویس‌های بهداشتی، کلبه‌های درختی، کلبه‌های گیلانی، موتور چهارچرخه‌ای بتمن، دوچرخه‌های برقی، افزایش ۲ برابری فضای سبز دهکده، ساخت باغچه نور (باغچه‌ای است که از گل‌های مختلف الکتریکی درست شده است و جلوه خاصی به شب‌های دهکده بخشیده است) و افزایش کیفیت و تنوع غذاها نسبت به سال گذشته (غذاهای دریایی، غذاهای سنتی و فست فود) نیز از دیگر خدمات و امکانات متنوعی است که به‌منظور رفاه بیشتر مهمانان در دهکده فعال شده است.

صفائیان ادامه داد: سه ماه روی چگونگی ارائه بهتر امکانات و خدمات در شهربازی زمان گذاشتیم و به این نتیجه رسیدیم که برای نوروز امسال از چادر بادی به ابعاد یک هزار و ۶۰۰ متر برای کف، دیوار و سقف استفاده کنیم و شهربازی دهکده به‌صورت کامل در این چادر قرار می‌گیرد و بازی‌های جدیدی نیز برای استفاده در این شهربازی در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان این که آرامش و امنیت کشور ما مدیون کسانی است که با خون خود و جان‌فشانی‌هایی که کردند افزون بر حفظ مرزها، آسایش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، گفت: در ابتدای ورودی دهکده مکانی را برای احترام به مقام شهدا و گرامیداشت یاد آنان قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با بیان این که دوره‌ها از روز بیست و سوم اسفندماه آغاز می‌شود و آماده میزبانی از کارکنان و خانواده‌های محترم شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی همچنین تمام مردم کشور عزیزمان هستیم، تصریح کرد: دوره‌ها تا هفدهم فروردین‌ماه ادامه دارد و از آنجایی که روزهای پایانی این دوره‌ها مقارن با ایام مبارک رجب و شعبان است، بنابراین دهکده تا آغاز ماه مبارک رمضان فعال خواهد بود و خانواده‌های محترم می‌توانند از امکانات پلاژ بانوان و آقایان و بازی‌های دریایی استفاده کنند.

صفائیان با اعلام این که تمامی کلبه‌های نامنظم، ویولاها (ویلاهای لوله‌ای)، کلبه‌های شناور و اقامتگاه‌های دهکده فعال شده است و خانواده‌ها می‌توانند اقامت بی‌نظیری را در طول سال در دهکده داشته باشند، افزود: ما منعی برای استفاده عموم مردم از امکانات و خدمات دهکده گردشگری دریایی پازارگاد نداریم و مهمانان عزیز می‌توانند با مراجعه به دهکده در ایام نوروز و آژانس‌های طرف قرارداد با ما در طول سال از این دهکده بی‌نظیر که بزرگ‌ترین دهکده گردشگری دریایی کشور است، بهره ببرند.

منبع:پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *