رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ شهریور ۱۳۹۶

برگزاری نخستین رویداد کار آفرینی و کسب و کار حوزه گردشگری در سیستان و بلوچستان

لینک این مطلب کپی شد!

صدیق حسین زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره کار آفرینی ۲۹ تا ۳۱ شهریور در محل پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار می شود.
وی افزود: از طریق فرمانداری ها هماهنگی لازم انجام شده تا جوانان علاقه مند از سراسر استان با اولویت مشاوران و فعالان جوان، صاحبان ایده و همچنین دهیاران جوان روستاهای هدف گردشگری در این رویداد کارآفرینی مشارکت داشته باشند.
وی نحوه مشارکت جوانان و علاقه مندان در این دوره کارآفرینی را از طریق استارت آپ ویکند ذکر کرد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان به عنوان مقصد گردشگری ناشناخته ایرانیان معرفی شده این دوره کار آفرینی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی تصریح کرد: استاندار سیستان و بلوچستان توجه دادن جوانان به مباحث کارآفرینی و حمایت از ایده های آنان با تقویت پارک های علم و فناوری و فعال سازی آنان تاکید فراوانی دارند.
مشاور جوان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نگاهی که در دولت نسبت به جوانان وجود دارد اقدامات خوبی در قالب پارک علم و فناوری استان برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در حال انجام است.
حسین زاده اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت پارک های علم و فناوری و مراکز رشد سیستان و بلوچستان بتوانیم اقدامی موثر در حمایت از ایده های کارآفرینی و اشتغال جوانان استان داشته باشیم.

 برگزاری نخستین رویداد کار آفرینی و کسب و کار حوزه گردشگری در سیستان و بلوچستان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *