جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

برای تهیه سوغات به کاخ مروارید بروید

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ خرداد ۱۳۹۷

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی البرز گفت: نمایشگاه سوغات و صنایع دستی کاخ مروارید تا آخر ماه رمضان برپاست.

سعید امینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این نمایشگاه از ابتدای ماه رمضان با همکاری بخش خصوص دایر شده و تا آخر همین ماه در محوطه بیرونی کاخ مروارید ادامه دارد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل ۳۰ غرفه صنایع دستی و چندین غرفه سوغات است که مجری بخش صنایع دستی آن معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی استان و مجری بخش سوغات بخش خصوصی است.

وی افزود: غرفه‌های صنایع دستی این نمایشگاه شامل سفال و سرامیک، صنایع چوبی، گلیم ، قلم زنی و … است که هنرمندانی از البرز و استان‌های همجوار در این غرفه‌ها آثارخود را عرضه کرده‌اند.

این مسئول توضیح داد: این نمایشگاه در طول ماه مبارک رمضان از ساعت هفت عصر تا ۱۲ شب میزبان علاقه‌مندان رشته ‎ های مختلف صنایع دستی است.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان صنایع دستی استان اشاره کرد و گفت: این مراسم ۲۱ خرداد در دفتر مدیرکل میراث فرهنگی استان برگزار می‌شود.

امینی بیان کرد: در این مراسم از ۱۲ نفر از هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع دستی استان که آثار آنها سال گذشته در جشنواره فجرمقام آورده و یا موفق به دریافت نشان ملی مرغوبیت شده‌اند و یا آثارشان در نمایشگاه دائمی سازمان میراث فرهنگی به نمایش درآمده تجلیل می‌شود.

منبع: ایسنا

soghat برای تهیه سوغات به کاخ مروارید بروید

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *