جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن

تاریخ بروزرسانی :
۱۹ اسفند ۱۳۹۶

سبک معماری این اقامتگاه از نوع خانه های ایوان دار با سقف شیبدار پوشیده از لت و نمای کاهگلی می باشد که بر روی تپه ای مشرف به منطقه واقع گردیده است. مساحت اقامتگاه ۴۰۰۰ متر می باشد که یک بنای ۸۰ متری دارای ۳ اتاق خواب با ظرفیت ۲۰ نفر در طبقه اول و دو ایوان در طبقه همکف را در خود گنجانده است و علاوه بر قسمت های مذکور اتاقی دیگر نیز در طبقه همکف به عنوان محل غذا خوری، چای خوری و محل دور همی ها در کنار نمایش صنایع دستی وجود دارد. از مصالح مورد استفاده در خانه سنگ، چوب و گل رس را میتوان نام برد. راه دسترسی آن آسفالته و محوطه خانه مسیر پیاده روی خاکی دارد.
در طول اقامت در این خانه می توان استفاده از باغ سبزیجات متنوع و تازه، درختکاری، ماهی گیری در برکه، استفاده از تنور و کلچال و آذرگاه جهت تهیه نان های محلی در کنار سرگرمی هایی نظیر دارت، شطرنج ، انجام بازی های محلی، جنگل نوردی و … را تجربه کرد.
از جاذبه های پیرامونی این منطقه به بازدید از آبشار تودارک، باغات چای شعیب کلایه، بازدید از دهکده سفال منطقه سیاهگل چال، جنگل زیبای دالیخانی، سواحل دریای خزر و سایر مناطق دیدنی را می توان نام برد.
این اقامتگاه مجوز بومگردی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کسب کرده و دارای اماکاناتی از جمله: اتاق پذیرایی عمومی در کنار نمایش صنایع دستی بومی، وسایل گرمایشی و سرمایشی مجزا برای هر اتاق، طبخ غذاهای کاملاً ارگانیک ، پارکینگ اختصاصی و امکان برگزاری تورهای یک روزه و نیم روزه با رزرو قبلی می باشد.
آدرس: ایران – مازندران – تنکابن روستای چالکش، خیابان عارف،

مادر جون 1 اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن

مادرجون 2 اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن

مادرجون 3 اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن

مادرجون 4 اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن

مادرجون اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سفریتو

    با اینکه سبک این هتل کاملا سنتی هستش اما از نظر معماری و تمیز بودن هتل کاملا عالی هستش .

    ۲۹ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *