جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ خرداد ۱۳۹۸

اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه با تمام امکانات شامل آشپزخانه مجهز، پارکینگ، رستوران، روس سقف، کافی شاپ، ۱۳ اتاق با سرویس داخل، دارای تاییدیه از سازمان میراث فرهنگی.اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه استان زیبای اصفهان واقع شده است. برای اقامت در این خانه ی بومی باید به شهر ورزنه سفر کنید، شهری در نزدیکی تالاب بین‌المللی گاوخونی که تنها شهر در ایران است که زنان آن همچنان به‌ شیوه سنتی چادر سفید به سر دارند. همچنین به علت کم بودن مساحت شهر ورزنه شما می توانید از بسیاری از آثار تاریخی و طبیعی این شهر به صورت پیاده دیدن نمایید اما برای دیدن قلعه قورتان، آسیاب شتر، گاوچاه و گاوگرد نیاز به وسیله ی حمل و نقل خواهد داشت.

اقامتگاه بوم گردی نگار با معماری و چیدمان سنتی و اصیل ایرانی خود حس دل نشین زندگی در خانه های باصفای سنتی و روستایی را در شما زنده خواهد کرد. این اقامتگاه دارای ۱۲ باب اتاق سنتی شامل ۳ باب اتاق ۳ تخته، ۳ باب اتاق ۲ تخته، ۱ باب اتاق ۵ تخته و ۱ سالن ۱۶ نفری با سرویس کف خواب است.

از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه جهت رفاه و آسایش هر چه بیشتر گردشگران عزیز می توان به پارکینگ غیر مسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت ناحدود رایگان، آشپزخانه عمومی، وسایل گرمایشی شامل پتو و …، راهنمای تورهای گردشگری، سیستم سرمایشی و گرمایشی نظیر شوفاژ، کولر آبی، گازی و پنکه اشاره کرد. گفتنی است تمامی اتاق های این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مستقل می باشند. و سرویس بهداشتی ایرانی واخل حیاط و در محوطه اقامتگاه موجود است.

شهر ورزنه دارای آثار باستانی و دیدنی بسیاری در خود و در اطراف خود می‌باشد. مسجد تاریخی ورزنه، آخرین پل رودخانه زاینده رود و یکی از بزرگترین قلعه‌ های خشتی کشور به نام قورتان در نزدیک این اقامتگاه واقع شده اند که گردشگران می توانند با طی کردن مسافتی کوتاه از آن ها بازدید نمایند. جاذبه‌ های ارزشمند دیگری چون تالاب بین‌ المللی گاو خونی، چاههای آرتیزین، کبوتر خانه بزرگ شهر ورزنه، آب بند شاخ کنار، منزل تاریخی یوسفی ورزنه، آسیاب شتر، آسیاب حیوانی، منزل میرمیران ورزنه، رباط شاه عباسی ورزنه، چشمه دستگرد و معبد آناهیتا، کاروانسرای قلعه ی خرگوشی، تپه‌ های ماسه ای، رودخانه زاینده رود و دریاچه نمک این منطقه را در شمار زیباترین نقاط کویری کشور قرار داده است.
فاصله تا فرودگاه ۱۱۰ کیلومتر، فاصله تا کویر تلماسه‌ای ورزنه: ۱۰ کیلومتر

ورزنه نام یک شهر زیبا از توابع بن‌رود اصفهان است. آثار تاریخی بسیار زیبا و دسترسی به کویر تلماسه‌ای از دلایل علاقه گردشگران به این منطقه است. ورزنه به شهر چادرهای سفید نیز مشهور است که در آن خانم‌ها اکثرا از چادرهای سفید استفاده می‌کنند.

اقامت در اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه تجربه‌ای به یاد ماندی از یک اقامت دلنشین در منطقه زیبا وآرام خواهد بود و به خاطره‌ای فراموش نشدنی بدل خواهد شد.
آدرس:اصفهان، بن‌رود، ورزنه، خیابان شهید بهشتی , ورزنه ایران

42138e0c4f80b98bd1d398bb6af482214ce637fd1505900685 1 اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

 

اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه1 اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه2 اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه3 اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه4 اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه5 اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه6 اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه7 اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه8 اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه9 اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • عمارت شاباز ورزنه

    اقمتگاه وعمارت سنتی شاباز ورزنه یکی از بهترین اقامتگاها در شهر ورزنه می باشد .

    ۱۸ آبان, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    • حسین بهاری ورزنه

      با سلام خدمت شما بزرگوار نظر لطف شماست انشاءالله که توانستیم رضایت شمارا در مدت اقامت در عمارت سنتی شاباز ورزنه حاصل کنیم

      ۸ دی, ۱۴۰۱
  • سید محمد حسینی

    مکان خیلی خوبیه با معماری زیبا برخورد پرسنلشون خیلی خوب بود محیت خیلی تمیزی داشت کلا جای مجهز و خوبی بود.ی بار دیگه باید برم.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • حسین بهاری ورزنه

      مننون از شما آقای حسینی نظر لطف شماست انشاءالله که توانستیم رضایت شمارا در مدت اقامت در عمارت سنتی شاباز ورزنه حاصل کنیم تشکر به امید دیدار مجدددر عمارت سنتی شاباز ورزنه

      ۸ دی, ۱۴۰۱
  • azam

    سلام چطور باید رزرو کنیم؟

    ۵ تیر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • حسین بهاری ورزنه

      سلام ممنون از لطف شما که اقامتگاه مارا برای اقامت انتخاب می کنید .

      ۸ دی, ۱۴۰۱

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد