جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی میانکاله بهشهر

تاریخ بروزرسانی :
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

شبهِ‌جزیرهٔ میانکاله شبه جزیره‌ای است در منتهی‌الیهِ جنوب شرقیِ دریای خزر، در دوازده کیلومتریِ شمالِ شهرِ بهشهر واقع در استان مازندران ایران. مساحت آن بیش از شصت‌وهشت هزار هکتار و ارتفاعِ آن بینِ ۱۵ تا ۲۸متر کم‌تر از سطحِ دریای آزاد است.میانکاله از سال ۱۳۴۸ به عنوان «منطقه حفاظت‌شده» تعیین شد و هم اکنون با عناوین پناهگاه حیات وحش، تالاب بین‌المللی و ذخیره‌گاه طبیعی زیست‌کره تحت حفاظت محیط زیست قرار دارد.
یکی از دلایل اهمیت میانکاله این است که در تمام سواحل جنوبی دریای خزر هیچ منطقه‌ای جز آن وجود ندارد که محیط طبیعی آن در وضعیتی نسبتاً دست‌نخورده باقی‌مانده باشد. تمامی سواحل دیگر به طور گسترده با ساخت‌وسازهای انسانی همچون جاده، شهر و روستا و کارخانه‌ها دگرگون شده‌اند. به همین دلیل سلامتی این منطقه اهمیت بسیاری در حفظ سلامتی کل دریای خزر دارد. سلامتی نسبی میانکاله موجب شده تا تالاب‌ها و سواحل این منطقه علاوه بر پرندگان مهاجر، محل تخم‌گذاری و زیستگاه اصلی بسیاری از ماهیان دریای خزر نیز باشد، به ویژه کپور و کفال و ماهیان خاویاری. نزدیک به نیمی از خاویار ایران از آب‌های این منطقه صید می‌شود.
شماره تماس: ۰۹۱۱۱۵۴۸۹۸۵
تعداد طبقات: ۱
تعداد اتاق: ۲
ظرفیت تعداد نفرات نرمال: ۱۰
حریم خصوصی و امنیت: دربست حیاط دار
چشم انداز: دریاچه
امکانات اقامتگاه: آنتن, تلویزیون, مبلمان, جاروبرقی, یخچال, میزنهارخوری, سیستم صوتی, اینترنت, چای ساز, سرویس تختخواب, حمام, سرویس بهداشتی فرنگی, سرویس بهداشتی ایرانی, فضای سبز, کولر گازی, بخاری, شوفاژ

IMG 20180421 175524 اقامتگاه بومگردی میانکاله بهشهر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 1.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد