رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی سرای جام

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ بهمن ۱۳۹۷

اقامتگاه بومگردی سرای جام خانه ای سنتی در دل باغچه ای سرسبز و وسیع است که ورود به آن حال و هوای دوران کودکی و خانه مادربزرگ ها را برایتان زنده خواهد کرد. پخت نان در تنوری که در وسط حیاط تعبیه شده بهمراه امکان شیردوشی از بره هایی که در خانه هستند با حال و هوای زندگی ساده و بی آلایش روستایی همگی از جمله تجربه هایی است که در دنیای مدرن امروزی از محالات به نظر می رسند. آبگوشت محلی، مانی پلو، دم پختک، کشک و بادمجان یا محلی کشکو، تفرو، گور ماست، آبریان، قلم چخماخ و شتر مست از جمله غذاهای محلی است که طبق سفارشتان می توانید در اقامتگاه بوم گردی سرای جام نوش جان کنید.
اقامتگاه بومگردی سرای جام در باغی به مساحت ۸۰۰ متر قرار دارد که فضایی کاملا سنتی دارد، باغ اقامتگاه از انواع درختان و گل های زیبا و سرسبز پوشیده شده است. اقامتگاه بومگردی سرای جام با داشتن ۵ اتاق ۵ نفره که به صورت کف خواب هستند ظرفیت پذیرایی از ۲۵ گردشگر را دارد. از جمله امکانات و خدمات این بوم گردی می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی،۲ حمام و توالت ایرانی مشترک و ۱ توالت فرنگی، آشپزخانه عمومی، راهنمای تور و آلاچیق چوبی اشاره کرد. سیستم گرمایشی اتاق ها بخاری گازی و هیزمی می باشد. همچنین یک تنور در حیاط اقامتگاه وجود دارد که امکان پخت نان محلی فراهم شده است.

غذاهای محلی نظیر مانی پلو ( رشته و گوشت و پیاز فراوون )، دیگی ( گوشت و برنج زیر ذغال ) ، سبزی پلو سمنانی و ته چین محلی، قلم چخماخ ،کشکو ، گور ماست، تفرو و آبریان در این اقامتگاه سرو می شود و میهمانان این بوم گردی می توانند طعم لذیذ غذاهای محلی را بچشند.
در یکی از اتاق ها برای راحتی افراد تخت قرار داده شده است.

درباره روستای جام
این روستا بین دو روستای آبخوری و دورهیز واقع شده است و با آب و هوای مناسب و معتدل، آسمان آبی همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. گردشگران با سفر به این منطقه و اقامت در بوم گردی سرای جام می توانند آرامشی وصف ناپذیر به دور از هیاهوی شهر را تجربه کنند.
بهترین فصل برای سفر به این منطقه بهار است.

درباره سمنان
این شهر در شمال دشت کویر و جنوب رشته کوه های البرز واقع شده و تابستان هایی گرم و زمستان هایی سرد دارد. از جمله جاذبه های گردشگری این شهر می توان به برج چهل دختران، بازار مرده ها، گرمابه پهنه، قلعه های سارو، دروازه ارگ سمنان و … اشاره کرد.

آدرس اقامتگاه بوم گردی سرای جام : استان سمنان، شهر سمنان، ۵۰ کیلومتر از سمنان به سمت دامغان، بعد از گردنه آهوان، روستای آبخوری، ۴ کیلومتر جلوتر، روستای جام

-بومگردی-سرای-جام-1 اقامتگاه بومگردی سرای جام

-بومگردی-سرای-جام-2 اقامتگاه بومگردی سرای جام

-بومگردی-سرای-جام-3 اقامتگاه بومگردی سرای جام

-بومگردی-سرای-جام اقامتگاه بومگردی سرای جام

           
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    جای خیلی خوبیه برخورد پرسنل راضی کننده بود غذاهاشون عالی بود مخصوصا سبزی پلوشون . محیت بیرونش میتونست خیلی بهتر باشه اگه به تعداد سرویس بهداشتی ها بیشتر بود میتونست بهتر باشه .ولی ارزش ی بار رفتنو داره.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *