جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی ارگ سنگی سنگان تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ بهمن ۱۳۹۷

اقامتگاه بومگردی ارگ سنگی سنگان دراستان تهران واقع شده است.اقامتگاه بومگردی ارگ سنگی سنگان تهران با ظرفیت ۱۷ نفر، در روستای سنگان بالا استان تهران قرار دارد. این روستا در دامنه های البرز واقع شده و از سنگان پایین، سنگان میانی، سنگان بالا، سنگان نو، دره تک و باغ دره تشکیل شده است. فاصله ی سنگان تا تهران تقریبا ۱۰۰ کیلومتر می باشد و به دلیل طبیعت زیبا و دست نخورده و وجود آبشار زیبای سنگان، مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند.

جاذبه های روستای سنگان

رود خانه ی سنگانه که به رود کن منتهی می شود نیز از این روستا میگذرد. آبشار زیبای سنگان که در دامنه ی کوه پهنه حصار واقع شده است، یکی از جاذبه های گردشگری و طبیعت گردی این روستا بوده که در فصول گرم سال پرآب و در فصل زمستان با قندیل های زیبا آراسته می شود. امامزاده ها و برخی سنگ نوشته های روستای سنگان، از سایر جاذبه های گردشگری نزدیک به اقامتگاه می باشند.

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی ارگ سنگی از دو باب کلبه سنگی کوچک و بزرگ تشکیل شده که یکی از آن ها با ۷ تخت و ۳ سرویس کف خواب، ظرفیت ۱۰ نفر را دارد و دیگری با ۲ تخت و ۵ سرویس کف خواب، پذیرای ۷ نفر می باشد. در این کلبه ها از شومینه هیزمی به عنوان سیستم های گرمایشی استفاده شده و سرویس بهداشتی و حمام نیز بین دو کلبه مشترک است. برای رفاه مسافران یک آشپزخانه عمومی در اقامتگاه تعبیه شده که امکان آشپزی را برای آن ها فراهم می کند. پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای تور های گردشگری محلی از سایر خدمات این اقامتگاه هستند.

گردشگران می توانند در این خانه بومی که با سنگ در دل طبیعت و به دور از هیاهوی شهر ساخته شده اقامتی همراه با آرامش داشته باشند و از گشت در روستا با آب و هوای کوهستانی و بازدید از جاذبه های روستا مانند آبشار سنگان، موزه گیاهان دارویی و کارگاه صنایع دستی لذت ببرند.

لازم به ذکر است یهترین فصل سفر به این منطقه نوروز، بهار و پاییز می باشد.

امکانات
چایخانه فضای سبز بدون اینترنت
ویژگی‌ها اتاق یک تخته:توالت ایرانی, مبلمان
نشانی: تهران – جاده امام زاده داود – روستای سنگان بالا – به طرف آبشار -پانصد متر بالاتر از امام زاده قاسم

نشانی: ۰۹۱۲۱۳۶۰۸۱۷ – ۰۹۱۲۷۰۸۲۰۵۰

فکس: ۶۶۵۶۹۶۴۹

contain 1 اقامتگاه بومگردی ارگ سنگی سنگان تهران

contain (1) 2 اقامتگاه بومگردی ارگ سنگی سنگان تهران

contain (2) 0 اقامتگاه بومگردی ارگ سنگی سنگان تهران
منبع:gardeshnama.com

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهه دانش

    جای بسیار بکر و زیبایی بود . پرسنل با اینکه از اتباع بودند ولی بسیار مودب و خوش برخورد و محترم بودند . فضایی بسیار صمیمی و گرم بود . دور از تجملات ویلا و اقامتگاه های مصنوعی . می تونی ساعتها روی بالکن چوبی بشینی و بوی هیزم رو احساس کنی و یه لیوان چای داغ بنوشی . پختن ماهی کبابی روی منقل یکی از کارهای خیلی عالی بود که انجام دادیم و خیلی خیلی چسبید . من توصیه ام به دوستانی که فارغ از جاهای کلیشه ای هستند و بیشتر دنبال لذت بردن از تجربه های متفاوت و زیبای سفر هستن ، این بوم گردی رو توصیه می کنم .

    ۵ آذر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • محمد

    معنی بوم گردی رو هم فهمیدیم ، همه کار ها دست چند کارگر افغانی بود ، بسیار بی سلیقه و کثیف ، بهداشت ضعیف و قیمت ها بسیار بسیار بالا ،فقط برای چند ساعت برق بود ، اصل مکان با عکس متفاوت است ، تجربه خوبی نبود ، دوباره اقامت نخواهم داشت

    ۲ مرداد, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • سید محمد حسینی

    جای واقعا زیبایی هست امکانات نسبتا خوبه ولی جای پیشرفت داره چایی خونش جای واقعا زیبا و دنجیه حتما ی سر بزنید اونجا .ولی کاش اینترنت داشت.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد