جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اقامتگاه بومگردی آرسون

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ بهمن ۱۳۹۷

اقامتگاه بومگردی آرسون در روستای محمدآباد کور گز در دل کویر بزرگ قرار گرفته است . این روستای زیبا تنها روستاییست که تا این حد به مرکز کویر نزدیک است . در نزدیکی کوره گز ، کوهی سیاه رنگ وجود دارد به نام کوه جن که شن های روان کویر تا نزدیکی قله آن پیش رفته اند. اقامتگاه آرسون، زیبایی خانه های کویری و آسمان پرستاره شب را به شما هدیه خواهد داد. اقامتگاه بوم گردی آرسون در شهر کویری خور استان اصفهان واقع شده است. شهر خور در شرقی ترین بخش استان وسیع اصفهان قرار گرفته است و تا اصفهان ۴۲۰ کیلومتر فاصله دارد. بیشتر خانه های این منطقه در کنار چشمه یا جویبار است و خانه های قدیمی معمولا از مصالحی مانند کاهگل و خشت ساخته شده اند. دیدنی های منحصر به فرد خور نظیر رمل های زیبا، قلعه های تاریخی، بیابانگردی، ریگ زارهای کویر مصر و دره های آن، اسکی روی ماسه و زیبایی های طبیعی شگفت انگیز این منطقه را به یکی از مناطق برتر گردشگری استان اصفهان تبدیل کرده است. اقامتگاه های بوم گردی این منطقه نیز همه ساله میزبان شمار زیادی از کویر نوردان و گردشگران خارجی و داخلی مناطق کویری این منطقه است.

اقامتگاه بوم گردی آرسون با ظرفیت کلی اسکان و پذیرش ۵۰ گردشگر، دارای ۶ باب اتاق سنتی با چیدمان و معماری به سبک و سیاق قدیم است که هر اتاق با ظرفیت اسکان ۸ نفر مجهز به سرویس کف خواب می باشد.

امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه برای رفاه و آسایش هر چه بیشتر گردشگران عزیز می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام مشترک، آشپزخانه عمومی جهت آشپزی مستقل گردشگران، وسایل گرمایشی شامل پتو و …، راهنمای تور های گردشگری و سیستم های سرمایشی و گرمایشی شامل شومینه هیزمی و بخاری نفتی اشاره کرد.

همچنین گردشگران عزیز در صورت درخواست و هماهنگی قبلی با کادر این مجموعه می توانند انواع غذاهای محلی این منطقه که همگی با مواد اولیه بومی و ارگانیک تهیه و طبخ می شود نظیر کالجوش، آبگوشت لاخولی، دمپختک، کشک و بادمجان، اشکنه، حلیم بادمجان، کشک بادمجان، گوشت و لوبیا و تاس کباب را سفارش دهند و از طعم لذیذ و عطر بی نظیر آن ها لذت ببرند.

از جمله جاذبه های گردشگری و دیدنی این منطقه می توان به چشمه شتری، روستای عروسان، کویر مصر، قلعه جندق، روستای فرخی، روستای آبگرم خور و بیابانک، قلعه تاریخی بیاضه و نارین قلعه اشاره کرد. لازم به ذکر است بهترین فصل سفر به این منطقه و اقامت در اقامتگاه بوم گردی آرسون فصل پاییز و بهار خواهد بود.

تلفن رزرو اقامتگاه بوم گردی آرسون: ۰۳۱۳۶۲۹۳۷۰۰

خدمات :
سیستم گرمایشی این اقامتگاه بخاری نفتی است.
تخلیه اتاق ساعت ۱۲ می باشد.
سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام برای اتاق ها عمومی و در خارج از اتاق قرار دارد.
آدرس:اصفهان – خور و بیابانک مزرعه کورگز، ۳۰ کیلومتری جاده خاکی

5862654078e5227122016162736 1 0 اقامتگاه بومگردی آرسون

586265406f72927122016162736 1 1 اقامتگاه بومگردی آرسون

5862654064ba327122016162736 1 2 اقامتگاه بومگردی آرسون

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    من فصل بهار رفتم آب و هوا معرکه بود برخورد پرسنلشون خیلی خوب بود . بخاری نفتی که داشت آدمو یاد گذشته ها مینداخت.حتما ی سر برید اونجا.

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد