جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اطلاعیه ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه تعطیلات عید فطر

تاریخ بروزرسانی :
۲ تیر ۱۳۹۶

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه ویژه تعطیلات عید فطر، هشدارها، توصیه‌ها و پیشنهادهایی را برای سفر بهترِ هموطنان ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه این ستاد که امروز جمعه دوم تیرماه منتشر شده آمده است:”با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم فهیم و متدین و عرض تبریک پیشاپیش بمناسبت عید سعید فطر، از مسافران و هموطنان عزیز درخواست می‌شود، موارد زیر را همزمان با آغاز تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان و سفرهای تابستان مد نظر و مورد رعایت قرار دهند:

۱- هموطنان گرامی پیش از سفر از طریق سامانه مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شماره ۱۴۱ از وضعیت تردد در جاده‌های کشور و از طریق سامانه ۱۳۴ از شرایط آب و هوایی مقصد مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

۲-استفاده از سایت ۰۹۶۲۹ برای کسب اطلاعات مسیر، خدمات قابل ارائه گردشگری در شهرها و طرح شکایات و انتقادات احتمالی.

۳-مسافران عزیز ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک‌های طولانی نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری به عمل آورده و از توقف‌های غیرضروری در حاشیه جاده‌ها، اطراف رودخانه‌ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می‌شود خودداری کنند.

۴-با عنایت به اهمیت حفظ محیط زیست توصیه اکید می‌شود زباله‌های خود را در محیط های طبیعی رها نکرده و در پاکیزه نگه داشتن محیط های طبیعت گردی و گردشگری کوشا بوده و ضمن استقرار در اماکن تعریف شده، در صیانت از طبیعت همت لازم مصروف شود.

۵-هموطنان عزیز می توانند با تماس با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استانها از برنامه‌های فرهنگی تدارک شده توسط دستگاه‌های عضو ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها شامل بازارچه های خیریه، نمایشگاههای هنرهای سنتی، رویدادهای مذهبی و آئینی اطلاع حاصل نموده و بازدید کنند.

۶-از مردم عزیز و مسافرانی که در روز جمعه ۹۶/۴/۹ قصد مراجعت به شهرهای خود دارند درخواست اکید می شود به توصیه ها و تدابیر دستگاههای مسئول از جمله پلیس راهور، راهداری و نیروهای امدادگر در مسیر جاده ها، شهرهای بین راه توجه و عنایت داشته باشند.

در پایان ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تاکید بر استمرار فعالیت ستادهای اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان ها در تمامی بخش های حمل و نقل و ترافیک، امنیت و انتظامی، امداد و نجات، مدیریت بحران، بهداشت و درمان، اسکان و پذیرایی و … هماهنگی کامل کلیه واحد های مسئول را برای خدمات رسانی شایسته به مسافران و گردشگران ضروری می‌داند.”

171 اطلاعیه ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه تعطیلات عید فطر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *