جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

استخر حس خوب زندگی تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ مرداد ۱۳۹۶

برای شروع یک روز پر انرژی، برای انجام تمرین های استقامتی، بعد از یک روز طولانی و یا یک جلسه کاری خسته کننده، استخر بزرگ و زیبای حس خوب زندگی با آبی که کیفیت و شفافیت آن چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند، بهترین مکان برای شماست.

تصفیه، ضد عفونی و اصلاح پارامترهای شیمیایی آب بطور پیوسته در تمام طول ۲۴ ساعت و ۳۶۵ روز سال، اطمینان خاطـر تمام استفاده کنندگان را از بابت پاکیزگـی و بهداشت استخر بطور کـامل تأمین می نماید و بعلاوه شما به هیچ عنوان بوی کلر و مشکلات متداول در سایر استخرها را در اینجا تجربه نخواهید کرد.

دلایلی که استخر حس خوب زندگی را معروف و زبانزذ نموده است:
• لذت شنیدن موسیقی در زیر آب با کیفیت بالا
• تجربه بی نظیر شنا در زیر باران (با وجود اینکه در استخری سرپوشیده هستید)
• شفافیت فوق العاده آب (بهترین کیفیت آب در استخرهای داخلی و حتی خارجی)
• کنترل دائمی پارامترهای فیزیکی و شیمیایی آب و قرار گیری آن در محدوده های استاندارد
• نگه داری آب بصورت پیوسته در دمایی بین ۲۹ تا ۳۰ درجه سانتیگراد

آبدرمانی

مرکز هیدروتراپی “حس خوب زندگی” بعنوان تنها مرکز تخصصی آب درمانی در ایران شناخته می شود که برنامه های مرتبط با ورزش در آب و آب درمانی (هیدروتراپی) را بصورت حرفه ای ارائه نموده و در طول مدت فعالیت خود توانسته است نتایج درخشانی در زمینه بهبود و اصلاح مشکلات عضلانی و یا استخوانی و همچنین تقویت بدن کسب نماید بگونه ای که تمامی عزیزانی که افتخار خدمت رسانی به آنها را داشته ایم، رضایتمندی کامل از نتایج حاصله داشته اند.

حضور مربیان و متخصصین ذبده، برنامه ریزی حرکات توسط پزشک ورزشی، استفاده از تجهیزات پیشرفته و منحصر بفرد از قبیل تردمیل های هیدرولیک داخل آب، جت های فشارمعکوس، سیستم هیدروماساژ متمرکز، جت آبشار، جرثقیل انتقال فرد به داخل آب و همچنین سایر ابزار و وسائل علمی مورد نیاز برای آب درمانی و ورزش در آب، نه تنها متضمن اثر بخشی و واقعی بودن نتایج حاصل از هیدروتراپی می باشد، بلکه مرکز آب درمانی حس خوب زندگی را در زمره یکی از بهترین و مجهزترین امکانات آب درمانی دنیا قرار داده است.

استخر هیدروتراپی استاتیک

برخی از تمرینات آب درمانی دارای دامنه حرکتی کوتاهی هستند و به همین دلیل باید با استفاده از وسائل خاص، در شرایط کنترل شده و در درجه حرارت مشخص انجام گیرند. استخر آب درمانی استاتیک با دمای ۳۴ درجه بهترین شرایط را برای انجام این حرکات در اختیار مربی و استفاده کننده قرار می دهد. بعلاوه وجود دو عمق متفاوت در این استخر باعث می شود تا بتوان با کاهش فشار بر روی مفاصل و ماهیچه ها (تا حدود ۱۰۰%) دامنه وسیع تری از حرکات مختلف را انجام داد. بهره مندی از فن آوریهای جدید مانند سیستم هیدروماساژ متمرکز، جت آبشار و تجهیزات استاندارد آب درمانی کمک می کنند تا به راحتی انواع تمرینات اصلاحی را به منظور تقویت عضلات و نیز کاهش یا حذف مشکلات و محدودیت های جسمی اجرا نمود. در این استخر به منظور جابجایی افرادی که نمی توانند برای ورود و خروج از آب به راحتی از پله های استفاده کنند از جرثقیل مخصوصی استفاده می شود.

استخر هیدروتراپی دینامیک

استخر آب درمانی دینامیک برای راه رفتن و حتی دویدن در آب در نظر گرفته شده است. وجود تردمیل های بسیار خاص در این استخر که در زیر آب کار می کنند از وجوه تمایز مجموعه می باشند. امکان تنظیم سرعت توسط کامپیوتر و قابلیت اجرای حرکت های متنوع با ضریب ایمنی بالا، از خصوصیات این تردمیل هاست. بعلاوه وجود جت های فشار معکوس این امکان را فراهم می کنند تا افرادی که روی تردمیل ها کار می کنند با فشار قابل ملاحظه ای روبرو شده و عضلات مختلف بدن و حتی ناحیه پشت، بخصوص کمر آنها تقویت شود. مجموع این حرکات برای بازتوانی افرادی که مشکلاتی در عضلات و مفاصل بدن خود دارند و نیز ورزشکاران بسیار سودمند است. جالب است بدانید این تردمیل ها، تنها در چند مجموعه معتبر ورزشی دنیا و غالباً در باشگاه های ورزشی حرفه ای وجود دارند.

مهمترین فوائد آب درمانی و ورزش در آب
• امکان انجام حرکات اصلاحی متنوع برای افراد مختلف در هر سن و جنسیتی
• تقویت عضلات سطحی و عمقی
• حفظ و افزایش دامنه حرکتی اندام ها
• کاهش یا حذف دردهای مفصلی و گرفتگی های عضلانی
• پیشرفت دادن حرکات جهت راه رفتن
• رفع محدودیت حرکتی و یا پیشگیری از آن
• پیشگیری از ایجاد انحراف در ستون فقرات و مشکلات ناشی از آن مانند دیسک کمر

نحوه استفاده از پکیج های آب درمانی

تمرینات آب درمانی پس از انجام معاینات لازم توسط پزشک مجموعه و با دستور ایشان در پکیج های ۱۰ جلسه ای یک ماهه ارائه می گردند. با توجه به اینکه این خدمت در پکیج های عضویت در نظر گرفته نشده است، امکان ثبت نام جداگانه آن هم برای اعضاء (با تخفیف) و هم در حال حاضر برای افرادی که عضو مجموعه نبوده و مایل هستند تا از استخرهای آب درمانی برای انجام تمرینات در آب، حرکات اصلاحی و نیز تمرینات پیشگیرانه استفاده نمایند، مقدور می باشد. لطفاً برای دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت نام با شماره ۸۸۵۰۷۰۸۰ تماس بگیرید.

سوناها، ویرپول و آبشار

ما در بخش آبی حس خوب زندگی امکانات ویژه آماده کرده ایم تا شما از فوائد جسمی و روحی آنها بیشترین بهره را ببرید. اینها فضاهایی هستند که با گرم کردن مطبوع و یا سرد کردن بدنتان، آرامش را بعد از یک روز خسته کننده به شما هدیه می دهند.

هیلاریوم
سونای هیلاریوم (نوعی سونای خشک) داری دمایی بین ۷۰ تا ۸۰ درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی ۲۰ تا ۲۵ درصد است. بعلاوه در این سونا از تأثیرات نورهای رنگی بر روی سیستم عصبی بدن استفاده می شود. رنگهای گوناگون برنامه ریزی شده در این سونا با مراکز انرژی (چاکراها) بدن ارتباط مستقیم دارند و با تغییر نور، احساس آرامش، نشاط و شعف را در روح و جسم استفاده کننده تقویت می کند.

پانیام
پانیام (حمام بخار) دارای ۹۰% رطوبت و دمایی در حدود ۶۰ تا ۶۵ درجه سانتیگراد است. حمام بخار علاوه بر دارا بودن فوائد سونای خشک بعلت وجود گرما و تأثیر آن بر روی بدن، موجب پاک شدن سینوس ها و مجاری تنفسی و نیز لطیف شدن پوست می شود. سقف منحنی شکل حمام بخار حس خوب زندگی، علاوه بر توزیع یکنواخت مواد معطر طبیعی به همراه بخار آب در تمام محیط، اجازه چکیدن قطرات آب داغ بر روی بدن شما را نخواهد داد.

ویرپول
آب گرم و بسیار پاک، ۵۰ جت هیدروماساژ، ساختار بسیار زیبا و متفاوت، همگی باعث می شوند تا به واقع بتوان ویرپول (جکوزی) مجموعه را نگین “حس خوب زندگی” دانست. این ترکیب عالی باعث می شود تا حسی تازه از جکوزی را تجربه کنید. جت هایی که ماهیچه ها را با آب گرم ماساژ می دهند، باعث رفع درد عضلات، مفاصل و استخوان ها شده و تأثیر مثبتی بر سیستم اعصاب داخلی و نهایتاً ریلکس شدن بدن بداشته باشد.

ادعا می کنیم آبی که در ویرپول حس خوب زندگی در اختیار شماست، عاری از هرگونه آلودگی فیزیکی، شیمیایی و میکروبی است و همه آقایان و بانوان محترم می توانند با خیال کاملاً آسوده از آن نهایت لذت را ببرند. زیرا با کمک جدیدترین تکنولوژی های دنیا از قبیل استفاده از سیستم هوشمند کنترل و اصلاح پارامترهای آب، غنی کردن آن با استفاده از اکسیژن فعال، ضد عفونی سطح بالا توسط ازون و انجام فرآیندهای اصلاحی بطور پیوسته در تمامی ۲۴ ساعت روز و ۳۶۵ روز سال، آبی بسیار پاک، شفاف و سالم در اختیار خواهید داشت.

آبشار آب سرد
یکی از انتخاب های جذاب شما بعد از استفاده از سوناها یا ویرپول، رفتن زیر آب خنک آبشار آب سرد حس خوب زندگی است. ۱۲۰۰ نازل که آب را بر روی بدن شما ریخته و باعث خنک شدن تدریجی آن می گردد، جایگزین بسیار مناسبی برای حوضچه آب سرد است (حوضچه های آب سرد سالهاست که از لحاظ پزشکی و با توجه به خطرات احتمالی آنها منسوخ شده اند). همچنین تغییر رنگ نور آبشار، علاوه بر زیباتر کردن آن، موجب بروز تغییرات مثبت در سیستم عصبی و ایجاد حس آرامش و نشاط می گردد. آبشار آب سرد، یکی از محبوبترین امکانات مجموعه در بین اعضاء و میهمانان گرامی ماست.

حمام سنتی

در حمام سنتی مجموعه حس خوب زندگی از فوائد این سنت قدیمی که ریشه در فرهنگ کهن مردم ایران دارد بهره مند شوید. نظافت پوست بدن، متعادل شدن مزاج و رسیدن به آرامش از مزایا و خصوصیات استفاده از حمام سنتی هستند. تمام اینها در فضایی بسیار زیبا که در ساخت آن از عناصر طبیعی و یا دست ساز بهره گرفته شده است در اختیار شما قرار می گیرد.

دراز کشیدن بر روی سنگی یکپارچه که تا دمای مطبوعی گرم شده است، لایه برداری از پوست با کیسه و سفیداب، گرفتن ماساژ بر روی کل بدن به کمک کف صابون و نهایتاً آبکشی سر و بدن که همگی توسط فردی حرفه ای انجام می شود، تجربه ای است که دوباره دوست دارید آن را امتحان کنید. با خیال راحت از این خدمات استفاده کنید، زیرا تمامی لوازم مورد استفاده یکبار مصرف هستند.

آدرس : تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، نبش خیابان دهم غربی، پلاک ۸
تلفن: ۸۸۵۰۷۰۸۰ / نمابر:۸۸۵۲۰۶۴۱

زندگی 1 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 2 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 3 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 4 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 5 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 6 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 7 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 8 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 9 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 10 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 11 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 12 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 13 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 14 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 15 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 16 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی 17 استخر حس خوب زندگی تهران

زندگی استخر حس خوب زندگی تهران

کشوری 7 1 استخر حس خوب زندگی تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 9 میانگین: 4.2]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • روحاله طهماسبی

    سلام ببخشید می توانم نقشه های مجموعه را مطالعه کنم

    ۴ اسفند, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *