جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

استان قزوین ناشناخته باقی مانده است

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ اسفند ۱۳۹۶

عبدالمحمد زاهدی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: استان قزوین با وجود جاذبه های مهم تاریخی و طبیعی ناشناخته و کمتر شناخته شده باقی مانده است. اقوام مختلف ایرانی در قزوین زندگی می کنند و این جاذبه فرهنگی استان است.با این حال کمتر گردشگران قزوین را به عنوان یک مقصد انتخاب می کنند که این به دلیل شناخته نشده باقی ماندن جاذبه های این استان است.

وی افزود: زیر ساخت حمل و نقل ما مناسب است، به پایتخت نزدیک هستیم و در مسیر تردد ۱۱ استان قرار داریم. طی سالهای گذشته کارهای تبلیغاتی در ارتباط با شناخت استان قزوین انجام شده و اکنون وضعیت نسبتا مناسبی داریم و می توانیم ظرفیت بیشتری ایجاد کنیم. نوروز ۹۶ رشد چشم گیری در جذب گردشگر داشتیم و اکنون چند هتل در دست ساخت داریم و سرمایه گذار در این حوزه را حمایت می کنیم. برای نوروز ۹۷ نیز جلسات ستاد سفر تشکیل شده و استان آماده پذیرایی گردشگران نوروزی است.

استاندار قزوین در پاسخ به نگرانی افزایش ساخت و سازها و بلند مرتبه سازی در بافت تاریخی قزوین گفت: به این موضوع انتقاد داریم و باید ضوابط رعایت شود. بافت تاریخی باید حفظ شود و بناهای تاریخی مرمت و به بهره برداری مناسب برسد.

منبع: خبرگزاری میزان

قزوین استان قزوین ناشناخته باقی مانده است

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد