جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

آبشار هفت طبقه

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ آبان ۱۳۹۶

آبشار شادان(هفت طبقه) , ۷ کیلومتری جنوب شهرستان کردکوی در دل جنگلهای بکر و طبیعی دامنه کوه البرز قرار دارد کردکوی در ۲۵ کیلومتری غرب شهرستان گرگان قرار دارد.
ارتفاع آبشار در حدود ۴۰ متر است که آب در شکست های زیبا در هفت نقطه آن منظره ای زیبا را ایجاد کرده است. یه همین دلیل به آبشار هفت طبقه معروف گشته است . این آبشار تا چند سال قبل ناشناخته بود تا اینکه گروهی از کوهنوردان بالابلوک در مسیر کوهنوردی با آن برخورد نمودند. برای رفتن به آبشار معمولا از مسیر داو (دو آب) که محل تلاقی دو رودخانه است حرکت می کنند که در این مکان تابلوی مشخصات درازنو هم نصب شده است که می تواند راهنمای خوبی باشد. مسیر سمت راست به یال درازنو منتهی می شد و مسیر سمت چپ به آبشار هفت طبقه. مسیر دارای شیبی ملایم است و حدود دو ساعت طول می کشد تا به آبشار برسید. در طول مسیر از مکان های غول سنگ، تیل سر، توسکا چشمه و سپس جاده طرح جنگل عبور می کنید. در این مکان ۲ آبشار وجود دارد که آبشار جنوبی کوچکتر و خروشانتر است. برای رسیدن به آبشار در حدود ۱ ساعت پیاده روی لازم است.

abshar7tabaghe1 آبشار هفت طبقه

abshar7tabaghe2 آبشار هفت طبقه

abshar7tabaghe3 آبشار هفت طبقه

abshar7tabaghe4 آبشار هفت طبقه

abshar7tabaghe5 آبشار هفت طبقه

abshar7tabaghe6 آبشار هفت طبقه

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 4 میانگین: 4.3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفیع

    ۱۵ سال پیش با لباس معمولی و در فصل تابستان به این آبشار رفتم و تا طبقه سوم به زور رسیدم چون مرتب سر میخوردیم.
    کنار محل پارک ماشین ها اون زمان یک کبابی بود که طعم کباب جوجه درسته اش رو هنوز بیاد دارم. اگر برای آبشار گردی هم نرفتید شاید کباب خوشمزه بهانه خوبی برای این دیدار باشه

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • داود

      ی راهنما میخوایم که مارو ببره ابشار

      ۹ مرداد, ۱۳۹۸

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *